sâmbătă, 5 iulie 2014

o lume nebuna....

Si daca nu credeam ca pot fi norocoasa....vizionand ultimele 2 filme si o bucatica de un al 3lea am realizat ce norocoasa sunt sa fiu nascuta intr-o tara europeana unde femeia exista, are drept la opinie si unde nu e egala dar nici inferioara barbatului....ma intreb adesea cum au putut femeile din anii 1800 sa traiasca in asa conditii si cum rezista cele din tarile asiatice...sa traiasca intr-o lume unde viata le este dictata de familie si mediul ce le inconjoara...tocmai vizionam un documentar despre femei din pakistan atacate de proprii soti cu acid...oameni care in opinia mea trebuie sa fie piatra de sprijin dupa ce ai parasit tinutul copilariei, ajung in cele mai multe cazuri sa fie cei care iti distrug viata. asa ca daca am momente cand ma enervez pe sotul meu....promit sa incerc sa-mi amintesc ceea ce vad acum, s-o las mai moale...si sa-i amintesc mereu...ca desi are mofturi uneori e totusi cel care ma adora...are grija de mine in cele mai adevarate sensuri posibile..si ma tine cococata pe un piedestal...iar celelalte femei...care traiesc intr-o lume ce nu incurajeaza abuzul in familie...sa se gandeasca la cele din asia care ar vrea sa fuga de nebunie si nu pot...o sambata frumoasa tuturor!

Un comentariu:

Deea spunea...

Poate candva peste cine stie cati ani, nu o sa mai existe problema asta. Uite asta e unul din motivele pentru care nu mai tin cu nici o religie.