joi, 26 iunie 2008

26.06.2008

azi am inkeiat un alt capitol din cartea numita Viata... am absolvit facultatea, am dat licenta.. ramane ca de acum sa-mi continui scoala...dar de aceasta data cea a vietii... o scoala foarte grea pe care putini din noi o absolvim cu brio. zic ca este grea pt ca zilnic ne da cate un examen si mai mereu depinde doar de noi daca picam sau mergem mai departe. am fost intrebata azi daca sunt mandra de mine... daca nu simt ca plutesc.... adevarul este ca NU; in cazul ambelor intrebari. nu sunt mandra de mine si nici nu simt ca plutesc....imi pare rau ca zic asta dar....asta e crudul adevar... ufff m-am saturat de toate examenele astea pe care trebuie sa le dau.. nici nu mai am forta, nici speranta... nici nimic. vreau sa se termine TOTUL si cand zic TOT exact la asta ma refer. mda... cam asta-i just another fucking day.... :((

Niciun comentariu: