duminică, 22 iunie 2008

:(

in ultimul articol ziceam ca indiferent ce se intampla sunt fericita ca am avut momentele alea. am mintit.....sunt mai trista decat credeam si mai suparata ca le-am avut dar le-am pierdut atat de repede. ma enerveaza si intristeaza enorm ca tot ce e frumos tine atat de putin, ca am senzatia ca nimic din ce-mi doresc cu adevarat nu mi se indeplineste si tind sa cred in continuare ca nu visez si nu-mi doresc nimic irealizabil sau imposibil. mereu cand zici ca e mai bine tot apare cate ceva care sa te readuca la viata...sa ma readuca cu picioarele pe pamant :( aparuse o raza de lumina, o fericire in viata mea pt ca acum totul sa reintre la normal. la ceea ce a fost si pana acum :(
mi-e dor de tine...mi-e dor de clipele alea....mi-e dor de ceea ce acum cred ca a fost doar un vis. un vis superb, de iluzia acelor momente mai mult decat placute. de acum totul e in mana ta si a lui Dumnezeu. tot ce-mi ramane mie de facut este sa astept decizia ta si sa o accept indiferent daca va fi in favoarea mea sau nu :(. i just wanna know that i miss u a lot my dearest sweet angel :((

Niciun comentariu: