miercuri, 16 decembrie 2009

Sinteza zilei by Antena 3

acum vreo 3 zile am deschis postul antena 3 (probabil a fost si singurul care s-a incarcat online in timp util) si ma amuzam de bietul Mircea Badea intrigat de faptul ca Base a iesit a 2a oara preshedinte. Ma opresc aici si ma intreb altceva....nu cum de a iesit Base preshedinte...ci cum de a iesit in al 2-lea tur de scrutin. Oare alegatorii unde traiesc? in ce tara? guvernata de cine? Am zis-o eu, a zis-o si Badea Romanica isi merita destinul....au ce au ales, dar tare sunt curioasa cat de bine vor trai in acesti 5 ani care urmeaza...si dak Romanica a ajuns asa rau unde va mai ajunge in urmatorii 5 ani? Poate ar trebui sa ma intereseze mai putin din simplul motiv ca eu am plecat spre alte tari si nu mai simt asa tare povara saraciei si a neajunsurilor in propria-mi tara, dar ink ma gandesc la familia si prietenii lasati acasa....SA TRAITI BINE!! dragi alegatori care ati votat cat de prost ati putut :) BAFTA!!!!

Niciun comentariu: