sâmbătă, 24 octombrie 2009

constatare :)

“Cand te indragostesti de cineva gasesti mereu motive sa crezi ca acea persoana este persoana ideala, chiar daca acele motive nu sunt reale.”

Pana si folozofii stiu si admit ceva ce pentru mine este normal. Dar cum definim IDEALUL? Cum arata persoana ideala? Pentru mine toti baietii cu care am incercat sa fiu, atat timp cat eram cu ei erau ideali, desi nu am un tipar pentru a defini o astfel de persoana (ideala). Toti au un punct comun insa: erau baieti (iar eu sunt inca hetero, din pacate) – bine, fie, aveau doua puncte comune: al doilea e ca in prezenta lor nimic nu mai conta. Eram eu si atat, fara ca nimic sa mai conteze.

In orice articol dedicat despartirilor suntem sfatuite sa punem pe hartie partile lui negative sau partile noastre pozitive, cica vezi Doamne sa ne ajute si sa ne inbarbateze (o gluma tampita, in cazul meu, pentru ca niciodata nu da roade). Mai mereu mi-e imposibil sa gasesc mai mult de un lucrur bun sau care imi place la mine, printre multe altele care ma nemultumesc, la fel cum imi e a gasi defectele celui care pentru o perioada mai lunga sau mai scurta de timp m-a facut fericita. Hilar, asa-i?

Si ca sa mai invart putin cutitul in rana, am sa inchei aceste ganduri cu o alta afirmatie pe care de multe ori o gandesc si eu: „Adesea oamenii uita ca una din componentele importante ale dragostei este vointa de a iubi.” Se zice ca nu poti dicta inimii...perfect de acord...in schimb poti nega ca inima are dreptate si poti judeca "rational"....

La urma urmei desi eu stiam asta....filozofii mi-au confirmat-o: „Orice asteptare e provizorie, chiar daca dureaza toata viata”. Sa mor de nu e o „incurajare frumoasa". Atat pe azi.....

4 comentarii:

dyanna spunea...

Cand iubesti puternic, gasesti intotdeauna ceva nou in persoana iubita.

Anonim spunea...

Buna Bubu . Numele meu este Alexandru . Astazi am dat peste blogul tau . L-am studiat in mare parte pe tot . Imi place cum gandesti si cum te exprimi . Dupa cate imi dau seama esti fire boema care iti place sa imbratisezi altruismul . Imi place asta tine-o tot asa . Am si eu o rugaminte . La tine si la cititorii tai . Intrati pe http://intreprieteniacasa.blogspot.com/ . Sfatuieste -ma Bubu cum as mai putea sa-l imbunatatesc , da-ti cu parerea despre ce e scris . E la inceput asa ca te rog sa fi blanda .Multumesc .

Unknown spunea...

BUBU ITI MULTUMESC FOARTE MULT PENTRU SIMPLU FAPT CA MA-I BAGAT IN SEAMA . SPER CA SA VIZITA PE BLOGUL MEU SA FIE O OBISNUITA PENTRU TINE . CEL PUTIN EU ASA AM SA FAC VIZAVI DE TINE . DAR ORCIUM EU AM PLANURI MARI CU ACEST BLOG . AM SA TE TIN LA CURENT . DACA IMI PERMITIT . PUP

Anne spunea...

bine zis