joi, 22 octombrie 2009

Pro si contra despre ADEVAR

toata lumea spune ca adevarul iese mereu la iveala, ca ne descatuseaza bla bla....el e cel care ne apropie dar mai ales cel care ne indeparteaza unii de altii....si din fericire nu doar eu spun sau gandesc asta ma ajuta si filozofii :)) tre sa le fac cinste cu o bere pe chestia asta :P dar maine ca acum magazinul e inkis ;))

am sa postez cateva afirmatii legate despre adevar si utilitatea lui si mai vad eu daca imi vin si comentarii in cap sau nu....in caz contrar le las pe ele (pe cugetari, care este :P) sa vorbeasca de la sine :D:D ca vorba aia... vorba lunga saracia omului :P

1. Daca-ti voi spune adevarul nu-ti voi face bucurie; iar daca iti voi face bucurie, nu-ti voi spune adevarul.
Apropo de asta imi amintesc de nenumarate cazuri in care folosim minciuna pt a nu-i rani pe cei din jur si sa fim sinceri ca de cele mai multe ori ne ajuta mai mult decat credem. Spuneti ca nu-i asa....

2. A spune adevarul este util aceluia caruia i se spune dar dezavantajos pt acei care-l spun fiindca isi atrag ura.
Pffff de cate certuri imi amintesc din cauza ca am preferat sa zic adevarul pffff.....si cate momente aiurea am avut.....

3. Nu trebuie sa ne simtim jigniti cand ceilalti ne ascund adevarul de vreme ce noi ni-l ascundem noua insine.
4. E greu sa spui adevarul; sa-l asculti e si mai greu; sa-l faci inteles e cel mai greu.
Mai ales cand e vorba de noi insine :)) Cel putin eu una recunosc :D

5. Adevarurile care raman doar in minte si nu sunt traite practic, ne hranesc la fel de mult ca o mancare care ramane in camara.
6. Cel mai mare pacat al oamenilor este frica, spaima de a privi in fata si a recunoaste adevarul.
7. Adevarul invinge indiferent de soarta celor care l-au servit.
8. De un singur lucru ii e rusine adevarului: sa se ascunda.
9. Viata noastra oscileaza intre 2 contradictii: datoria de a spune adevarul si necesitatea de a-l ascunde.
Asta pt mine se numeste lovitura sub centura si procese de constiinta...ca numa' eu stiu de cate ori am fost in situatia asta.......

10. Daca adevarul nu ne arata ce trebuie sa facem, atunci intotdeauna ne va arata ce nu trebuie sa facem.
Asta e ca si cum mi-ai da un pahar cu apa dupa ce deja mi l-am luat singura.....

Ca sa inchei cu o doza de umor am sa trec si urmatoarea cugetare....hai sa fim sinceri ca mai in gluma mai in serios e cea mai tare si foarte adevarata

11. Adevarul se afla intre prima si a 40a bere.
Aici rectific....nu insist sa fie bere...poate fi al 40lea pahar de ceva, sticla etc....ca nu degeaba zicem cu totii ca omul beat zice mereu adevarul...o fi citit si el cugetarea asta.....

Niciun comentariu: