miercuri, 21 octombrie 2009

no comment

si iata-ma intr-un colt uitat de lume din anglia, de 5 luni jumate...intr-un sat de munte...mai cum spunem noi in engleza "in the middle of no where...." sau mai pe romaneste..."la dracu in praznic". concluzia e aceeasi....najpa....sucks....shit...cum vreti voi doar sa intelegeti....nicaieri nu sunt caini cu colaci in coada si stiam lucrul acesta. eram constienta...dar nici chiar asa fratilor....de cand am venit am trait cu senzatia ca nici nu am plecat din romania si pe zi ce trece cam vad ca am avut mare dreptate...mai in gluma sau mai in serios....nu am vazut oameni mai incuiati la minte....oameni mai prosti si cu mai multe pretentii....ca doar nu degeaba a zis cine a zis "prostul nu e prost destul dak nu e si fudul"...
si revin la vesnica si interminabila discutie pe care o am de ceva timp cu stiu eu cine (preferam sa nu dam nume si ca actorii din aceasta telenovelas interminabila sa ramana anonimi) sa zicem cu betty si cu.....jorje... a banilor....hai sa va intreb ceva foarte simplu, retoric dar complicat in acelasi timp...dak tot asa importanti sunt banii si dak tot ei aduc fericirea....de ce oricat de multi bani as strange sau as avea nu voi fi niciodata capabila sa cumpar fix ceea ce am mai multa nevoie? si bineinteles ca betty stie mult mai bine decat jorje la ce ma refer...la acel "ceva" si poate unicul lucru care ma face cu adevarat fericita. dak cineva reuseste sa-mi raspunda la intrebarea asta jur ca ma las de discutiile interminabile si va dau dreptate...si nici n-o sa mai zic de voi ca sunteti superficiali....apropo....astept raspuns!!! noapte buna ca jorje doarme si nu vreau sa-l mai deranjez butonand pe aici....si asa iar e botos; logic ca tot din cauza mea...of of....ce belea mai sunt si eu....o adevarata "pain in the ass" pt cei din jur....Bubu stie :)). noapte buna!!!

Niciun comentariu: