duminică, 16 septembrie 2007

Din nou la scoala!!!

pt multi din cei mai mici decat mine maine reincepe un nou an scolar...pt unii un nou capitol, pt altii un alt subcapitol dar toate fac parte din ceea ce se numeste simplu si cuprinzator VIATA..... as minti daca as spune ca nu inseamna nimic pt mine...aproape ca am si uitat cum e sa simti emotiile unei prime zile dintr-un nou an scolar, inceputul unui nou ciclu scolar, revederea cu colegii, cu profesorii, cu diriginta....acum...la facultate e altceva...parca nu simt nimic desi intru in ultimul an nu simt regrete, nu simt emotii...nimic...e ca si cum totul e firesc...totul e de la sine... am 22 de ani dar nu prea pot sa ma laud ca am gustat din viata de adolescent...am luat viata in piept poate un pic prea repede....si nu am avut timp sa ma bucur de toata frumusetea tineretii... ata ete....life goes on...and on...and on...

Niciun comentariu: