duminică, 30 septembrie 2007

Duminica, 30.09.2007

E ultima zi din septembrie 2007...ce repede mai trece timpul..si totusi uneori parca sta in loc :).
Ma gandeam acum la ce vorbeam cu mama zilele trecute si mai apoi la ce mi-a zis ieri o colega...ca imi sta bine optimista si increzatoare...la urma urmei...de ce nu as fi? nu eu am zis ca "adevaratele infrangeri sunt renuntarile la vis?" de ce cand vine vorba de dat sfaturi altora sunt prima..dar cand trebuie sa le pun eu in aplicare mi-e parca imposibil? habar nu am :) poate doar din simplul fapt ca am uitat ca Bubu}{ e the best si ea nu se lasa batuta....poate pt ca am uitat ca in viata asta eu nu sunt doar o frunza ce pica la fiecare bataie a vantului, ci sunt ca un munte... dreapta in fatza fiecarei furtuni....uitandu-ma pe la tv si auzind diverse probleme din viata asta...stau si ma gandesc la ceva...pana la urma...am 2 maini...2 picioare....cat de cat sunt independenta...si nu am eu motive chiar atat de intemeiate incat sa mi se para ca ce mi s-a intamplat acum ceva timp e chiar sfarsitului lumii...ca nu e chiar asa...e o batalie din care nu sunt atat de convinsa ca eu am iesit invinsa....sau cel putin...nu doar eu.... :) viata e plina de neprevazut si cand ma astept mai putin...poc ma pocneste cate o faza....poate ar fi timpul sa nu mai sper si sa las sa vina totul de la sine...sa fiu doar EU insami si asa cum eram candva...o duda nebuna si plina de viata...ma gandeam acum la ceva...ieri mi-a fost incredibil de rau...poate simplul motiv ca azi ma simt bine ar trebui sa fie un motiv intemeiat incat azi sa zambesc...am dreptate? :D

Niciun comentariu: