joi, 27 septembrie 2007

joi, 27.09.2007

lol...ciudata coincidenta...aseara mi-am completat jurnalul la o saptamana de la ultima confesiune ca sa descopar aceeasi coincidenta si azi pe blog :)

acum postez de la locul de munca :D mijto loc de munca daca am timp sa fac si postari pe blog si sa mai discut si pe mess cu cei dragi mie :) ca sa profit de putinul timp liber ramas....voi adauga ceva ce azi dimineata mi-a trecut prin minte si am notat pe o foaie de hartie....

10 motive pt care azi trebuie sa zambesc..(intrucat foaia e prea departe de locul unde ma aflu eu acum, iar...lenea e boala grea la mine...nu ca as fi spalat pe jos si nu vreau sa fac urme... voi nota cele 10 motive care imi vin acum in minte..)

1. pt ca aseara chiar si pt numai cateva minute am avut iluzia unor clipe de neuitat....
2. pt ca sunt mult mai frumoasa si mai dragalasa cand zambesc decat atunci cand sunt botoasa si trista
3. pt ca vb cu mama pe mess
4. pt bancul cu scufita rosie pe care mi l-a lasat Tedy in offline
5. pt ca tocmai am fost laudata cat de bine arat
6. pt ca imi sta bine parul
7. pt ca dimineata 2 clienti nu ma slabeau din priviri
8. pt ca ziua de salar e tot mai aproape
9. pt ca nu e sefa
10. pur si simplu...pt ca sunt EU

Niciun comentariu: