joi, 4 octombrie 2007

Joi, 4.10.2007

Nu stiu cum se face ca fie ma nimeresc, fie asa se potriveste sa postez in zile de joi...stau acum si ma gandeam la ceva....sunt cateva zile de cand parca soarele a revenit pe strada mea....sau cel putin pare sa reverse asupra mea 2-3 raze mai timide...ieri...dupa un timp destul de indelungat...am reusit sa zambesc si sa ma simt bine in pielea mea, fara un motiv intemeiat... poate doar pt ca ieri, am fost din nou...EU. imi zicea o colega ca imi sta bine vesela si pot zice ca am fost asaltata de complimente...poate am fost vesela pt ca am inteles ca EU sunt EU, unica prin felul meu de a fi...si nu conteaza asa mult ca am 100 de kg sau 30, ca sunt blonda sau roscata, eu sunt frumoasa prin simpla prezenta...si nu e doar in cazul meu...fiecare om e unic prin felul de a fi si de a gandi...frumusetea fizica e trecatoare...cu trecerea timpului imbatranim, facem riduri etc...dar frumusetea interioara nu imbatraneste niciodata...oare chiar e necesar sa ai pe cineva alaturi ca sa poti fi fericit? uneori imi dau seama ca nu...si uneori realizez ca nu e chiar atat de greu sa zambesti doar pt simplul motiv ca asa ai tu chef azi....acum ploua...e innourat si mohorat dar eu sunt soarele ce lumineaza....sau mai bine zis...zambetul meu...de ce? pt ca azi e joi, sefa nu e, maine e vineri si vine weekendul, pt ca...o sa par lipsita de modestie dar....trebuie sa recunosc ca sunt frumoasa si dulce foc, pt ca..a reinceput facultatea si mi-am uimit toti colegii cu schimbarea mea...si pt ca exist...pt ca azi e o noua zi in care m-am trezit de dimineatza si pt ca slava celui de Sus....sunt sanatoasa...mai putin mintal...dar nu conteaza :))) aaa si ce ziceai de psiholog? =))

Un comentariu:

Anonim spunea...

Foarte frumos...ma bucur ca ai redevenit cea pe care o stiu de asa de mult timp, si pt care o admir pt atat de multe, in special pt marea determinare pe care o ai si pt voia buna pt care o transmiti tuturor cand esti tu...esti o dulcica si o frumusica si sa stii ca toata lumea te iubeste. Clujul are suflet