sâmbătă, 27 octombrie 2007

Vineri, 26.10.2007
















pana seara pe la ora 17:00 parea sa fie doar o alta zi obisnuita de vineri...o simpla intalnire cu amicii de la TSD, o sedinta destinsa si apoi o seara monotona in fatza calc...dar totul s-a schimbat cand am aflat ca eram invitati la balul bobocilor de la Lic. de Info....liceul care mi-a "mancat" 8 ani din viata...liceul care m-a schimbat..care m-a transformat din fetita inocenta si timida intr-o adolescenta nebunatica, plina de viata si mereu cu zambetul pe buze...subiectiva sau nu...tre sa recunosc ca balul a fost super reusit...elevii din 12 b au facut tot showul...nu va ganditi ca a fost perfect ca altfel ar fi dat de banuit...dar gandindu-ma la faptul ca e un show cu, despre si organizat in mare parte de elevi...a fost super....scrici a fost penal....ca de obicei, logic :)), iar prezentatorii... :>:>:> catalina...diva secsy iar grady...pus pe sotii asa ca de obicei :))...per total concluzia mea e ca... INFO RULZ yeeee...e mijto sa te simti din nou eleva...sa-ti revezi o parte din profesori....pacat ca lipseau din peisaj colegii...dar a fost ok asa :D "missele" cu tot regretul dar...cel putin mie...nu mi-au atras atentia..nu au fost pe placul meu asa ca ... 8-} iar vama veche...ma asteptam sa faca mult mai multa atmosfera si sa fie mai putin plictisitori :) dar per total balul a fost reusit...felicitari tuturor care s-au implicat!!! felicitari INFO !!





Niciun comentariu: