miercuri, 24 octombrie 2007

Welcome back!!











sa zicem ca dupa toate schimbarile ce tin mai mult de aspectul fizic s-a ajuns in sfarsit si la o schimbare de mentalitate si de gandire...sau am revenit la cine stiam ca sunt...lacrimile si pesimismul au fost inlocuite cu zambete si optimism molipsitor...vechile ganduri negre au fost inlocuite cu nebunia si simtul umorului care o caracterizau pe cea cunoscuta sub nick-ul de Bubu}{. vechile complexe si "probleme" care imi umbreau existenta acum sunt undeva de domeniul trecutului...viata e prea scurta ca sa mai stau sa imi plang de mila...ca sa ma mai intreb oare de ce s-a intamplat asa si nu altfel sau de ce nush ce....viata mea incepe sa capete o intorsatura favorabila mie...incep sa ma simt bine in pielea mea...sa-mi placa sa fiu eu...si sa-mi doresc sa fiu EU. poate ca intr-adevar iarna e aproape....dar caldura sufletului meu si mai ales soarele din chipul meu imi vor tine de cald si nu doar mie ci si celor din jur....o sa para ca ma laud...dar...imi place ce vad si vreau ca pozele cu mine sa apara si in jurnalul meu...pt ca intr-un fel sau altul acest blog este un jurnal...aici cine nu ma cunoaste poate afla multe sau prea multe despre mine...iar cine nu ma recunoaste...poate prin intermediul acestor articole ma vor recunoaste :) apropo....sambata voi fi o mica printesa si abia astept sa va impartasesc ganduri de dupa evenimentul care e pe cale de a se petrece ;)) c'ya...

Niciun comentariu: