sâmbătă, 13 octombrie 2007

TSD 12.10.2007











ca de obicei...vineri seara = sedinta tsd :D prin urmare...la 15:45 ies de la servici, si ma duc in vizita la bunica, la fel ca si scufita aia rosie doar ca eu nu m-am intalnit cu lupul...si nici nu a vrut sa ma violeze (din pacate :))) pana la ora 17:30....timpul se scurge repede si sedinta mult asteptata si intalnirea cu prietenii e tot mai aproape....6:10 lumea incepe sa se stranga...de la primii pasi in camera de sedinta si toti okii se atintesc spre mine...sa fie oare pt ca am ceva pe bluza sau pe pantaloni? sau poate din simplul motiv ca intra pe usa o mica vedeta? :)) probabil ca a 2a varianta :D....prieteni pe care ii mai vazusem, fetze noi...dar si persoane pe care nu le-am mai vazut de 3 luni sau poate mai mult....intr-o pauza de tigara reusesc sa vorbesc cu ei...si sa fiu asaltata de complimente si de pareri bune....Dumnezeule..parca prea multa lume spune acelasi lucru...eu oare cu ce oki vad? ai mei sunt oare de sticla? sau de ce nu vad si eu ce spun oamenii din jur? lol...poate pt ca m-am obisnuit cu vechea EU si persoana asta noua ce invie pe zi ce trece nu e obisnuita sa fie atat de complimentata...sa atraga atatea priviri si sa se simta mereu admirata....sau mai bine zis....am cam uitat sentimentul... :)




in fine...am sa va arat si voua cateva imagini de aseara...sper sa va placa :D

2 comentarii:

Anonim spunea...

astea sunt poze? :)))) invata sa faci fotografii apoi publica, te faci de rusine :) te'aio bagat si tu in seama .. sau asa e fiecare sedinta la tine? :))) hai cu psd'ul :))))) =))

Anonim spunea...

daca tot te dai mare si tare de ce nu ai avut tupeul de a-ti lasa un nume dupa care poti fi recunoscut? si ink ceva...dupa razboi multi viteji s-arata...nu toti sunt atat de perfecti ca tine...mai sunt si prosti ca mine care habar nu au nimic de nik ;)) ca asta-i lumea