luni, 9 iulie 2007

Greseli...

"Am gresit si eu, dar cine nu greseste
Ai gresit si tu, greseala se plateste..."
Sunt versuri dintr-o manea cantata de Nicolae Guta. Primul vers este cantat de el, iar cel e pentru o ea. Concluzia mea? Greselile lui pot fi trecute cu vederea, pt ca ea iarta mereu. Greselile mele? Se platesc amarnic. ajung la concluzia ca fetele ca mine...care dau totul intr-o relatie si care incearca sa faca mereu pe plac iubitilor sunt luate drept proaste. De ce? Se vor trezi ca si mine din ultimele 3 relatii...ca doar eu am gresit, ca vina a fost doar a mea, ca totul a fost doar un vis pe care eu l-am spulberat. Fetelor: un sfat? Habar nu am...Nici eu nu stiu cum e mai bine de facut. Sa dai tot ce e mai bun din tine? la un momentdat vei pierde si vei avea inimioara facuta cioburi....sau....sa fii mai indiferenta cu el...desi in adancul inimii il iubesti enorm dar poate nu stii sa-i dovedesti sau nu vrei sa-ti vada slabiciunea pt el....dar s-ar putea sa pierzi din nou...va zice ca nu-l interesezi. De multe ori mi-as dori sa fiu un animal. In lumea lor nu conteaza ce culoare are blana ta, ce culoare au ochii, ca ai greutatea ideala sau ca ai cu 200 de kg in plus....
Toti spun ca ce ti-e scris in viata aia ti-e sortit dar tind sa cred cu tarie ca viata e doar o lunga suferinta si putine sunt momentele care te fac sa crezi ca merita cu adevarat traita, dar mai stiu un lucru: cat de mult ai iubi pe cineva dragoste cu forta nu se poate. Incearca sa nu te mai gandesti la greselile tale pt ca niciodata nu e doar o singura persoana care greseste....

Niciun comentariu: