vineri, 20 iulie 2007

O pagina de jurnal

exista momente in viata in care nu stim pe ce drum sa apucam, nu stim ce ni se intampla sau poate ca nici nu vrem sa recunoastem ca ni se intampla ceva. ce putem face in momente de acest fel? habar nu am....imi vine uneori sa o iau la goana si nu stiu de ce...am momente in care imi vine sa plang si nu stiu de ce...ce fac atunci? daca imi vine sa fug...fug; imi vine sa plang? plang....imi vine sa bat pe cineva?....ma uit la un film :)
se spune ca ne nastem doar ca sa murim...avem cu totii o viata atat de scurta dar din pacate de cele mai multe ori e plina de neprevazut, de lacrimi, de certuri si de tot ce e mai rau in viata. cand ai senzatia ca ai atins luna ca nimeni si nimic nu te poate dobori ti se intampla cate ceva care te readuce cu picioarele pe pamant. asa ma simt eu acum....picata din cer...in cruda realitate numita viata...poate si asta e un semn...habar nu am ce se intampla cu mine sau poate ca stiu si nu vreau sa recunosc....mai grav e ca nu stiu ce va fi in viitor, dar sunt convinsa ca va fi bine....tare sunt curioasa ce inseamna acest BINE :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Te inteleg cum esti acum`;)..si ce simti`...pt k si eu ma mai simt asa de multe ori...imi place ff mult ce-ai scris:*
si fi optimista:* toate trec:D..adik sa speram`...trecem si peste greutati...dam si peste un strop de bucurie...si tot asa se repeta:-j