vineri, 27 iulie 2007

O seara la karaoke :D

Aseara, intr-o seara de joi...am iesit cu prietenii la o bere in....ce daca fac reclama? ca e mijto acolo ;)) in RANCH. super tare....seara karaoke....la inceput mi-am aratat talentul in ale muzicii doar la masa :)) dar am prins tupeu la un moment dat si am cantat si la microfon...nush de ce dar am ales Mariah Carey - Without you. asta cred ca din simplul motiv ca din toata lista de acolo era printre putinele piese pe care o cunosteam cat de cat, dar mai ales de toate nu am vrut sa cant ceva ce se mai cantase :D eh....ca o vedeta ce sunt...;;) am avut si 2 emotii, dar doar la inceput...ca dupa aia nici nu am mai realizat ca am microfon in fata si ca lumea se uita la mine :))....chiar...cand mai e seara karaoke? :))

2 comentarii:

Anonim spunea...

Facem un karaoke la ziua surorii tale? :>

Anonim spunea...

sigur ca da..cu cea mai mare placere ;))